zondag 24 januari 2016

Ik ben Airashii Samoerai a.k.a. Sammy






Ik ben Airashii Samoerai a.k.a. Sammy en ik zal proberen korte berichtjes over onze avonturen te rapporteren.
Ik ben een stoere kater: een Seal mink spotted Bengaal.
Ik ben de enige kater tussen al die poezen en ik heb het prima naar mijn zin.










We hebben twee kittens: het poesje heet Michiko en haar broertje heet Mountain man. Rare naam misschien, maar het past uitstekend bij het katertje, voor hij goed kon lopen klom hij overal in. Eerst in zijn moeder, wat best grappig was, zo heel kleine baby die dapper op zijn moeders kop klom. Maar kittens hebben bij hun geboorte al scherpe klauwtjes waar ze uitstekend mee kunnen klimmen en dat klimmen, moet dan ook niet zo plezierig zijn geweest voor Baby.




Nu zijn de kittens 13 weken en dan zullen we allemaal weten. Ze zijn vreselijk nieuwsgierig en onderzoeken alles wat los en vast zit. Ze bemoeien zich overal mee en willen overal aan meedoen. Dat is niet altijd leuk en wanneer ik een dutje wil doen, klim ik meestal boven op de kast.
Dat helpt de laatste tijd niet meer want Michiko kan ook op de kast klimmen. Ze klimt via de olijfboom op de kast. Na dat klimmen is ze dolenthousiast en wil ze met ze spelen, ze snapt niet dat ik even een dutje wil doen.


De enige oplossing is te doen alsof je slaapt, zelfs wanneer ze aan je oren trekt of boven op je klimt. Wanneer je niets doet, ben je niet interessant en zoekt ze een ander op.







   

  Ik wens je een hele avontuurlijke en spannende dag vandaag. 

                                        Tot ziens,Sammy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten